This ain't no ordinary love.

Så har man tillbringat ännu en relativt meningslös dag i skolan. Fika på franskan, lite sjungande på musiken, två timmar lunchrast och treornas utspring var vad som hände idag. Så jag slutade halv två, vilket var väldigt skönt.

Igår var det fotbollsmatch på skolgården! Varje år är det tydligen match mellan svenska och internationella sektionerna i skolan, så alla lektioner slutade vid elva och större delen av skolan tog sig ut på gården och hejade. I dammatchen vann internationella, men i herrmatchen vann svenska laget för första gången på ett antal år! Jag fotade en hel del... :) Det var väldigt kul att sitta och heja på sitt lag och ta massa roliga foton! Det blev ännu lite fler foton när min kompis Disa fick stå modell på S:t Eriksbron.

Det är bara tre dagar kvar till USA nu! Jag har börjat säga hejdå till folk. Igår gick jag och Viktor ut och promenerade i en och en halv timme! Det var jättekul, speciellt när Viktor fick för sig att vi skulle följa en stig rakt in i skogen och se var vi hamnade. Det visade sig att vi när vi kom ut ur skogen var vid en backe där han brukade åka pulka som liten!

Nu ska jag eventuellt titta igenom packlistan. Eller bara sitta vid Facebook. Vi får se ;)
Bless// Johanna



Segrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0