Burnin' up for you, baby.

Jag måste få skryta lite. Jag har cyklat en mil idag! Ja, du läste rätt. En MIL!! Det var jätteskönt! I förmiddags kände jag att jag ville ut och röra på mig, men eftersom jag inte är helt frisk från förkylningen/allergin än kunde jag inte springa. Så då tog jag cykeln bort till en badplats cirka 6 km härifrån, kände lite på vattnet och cyklade hem igen. Det tog väl en timme sammanlagt :)

Idag ska min lillasyster döpas, så jag och mamma bakade fika igår. Havrerutor och blondies med vit choklad och hallon ska det bjudas på efter dopet. Mysmys. Sedan tittade vi på filmen The Queen. Den var jättebra!! Värd att se!

Nu ska jag packa lite till. Jag och min lillasyster flyttar till pappa idag, och jag måste ha med allt jag vill ha till USA! Jag åker på fredag, det är helt sjukt! Självklart kommer jag blogga därifrån också! Det blir min informationskanal hem till Sverige :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0