We share a moment that will last 'til the end

Nu tar sommarlovet ett steg till: varje sommarlov måste innehålla åtminstone en resa till mormor i Motala. Jag, mamma och lillasyster ska strax åka. Motala är väldigt avkopplande för oss Stockholmare, trots att (eller kanske eftersom) det inte finns internet hos mormor. Så inget mer bloggande tills på fredag kväll :)

Igår fixade jag en ny mobil! Det var ganska sorgligt att överge den gamla, men nöden har ingen lag. Så nu har jag inlett en relation med en LG-telefon med touchscreen. Jag har en känsla av att vi kommer bli ganska bra kompisar, fast jag och min gamla telefon var med om så mycket: en dumpning, en sommarrelation, massa nya vänner, pojkvännen och diverse utlandsresor. Hej jag känner mig sentimental.

Igår var jag dessutom ute och övningskörde med mamma. Det gick jättebra! Jag börjar få lite kläm på ettans och tvåans växel, och körde en del på väg! Visserligen en väg som till slut inte leder någonstans, och ett bostadsområde. Men ändå! Däremot var det lite för svårt att svänga av från vägensominteledernågonstans till bostadsområdet. Glömde nästan koppla innan jag växlade ner från fyran till tvåan. Men mamma tyckte ändå att jag var duktig :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0