Shine a ray of light upon my heart and bring back the long lost glory.





Bilder från Mall of America igår. Akvariet var faktiskt rätt häftigt, trots att det inte var så stort.

Idag har vi tagit det lugnt. Vi har lagt pussel, spelat Wii, läst böcker och ätit lunch. Dessutom blev det glass till fikat. Jag tror att det var min kompis Agnes som sa "det är viktigt att man får ha tråkigt på sommarlovet". Jag håller med, men tyvärr gör inte Alex och Emma det :)

Nu på kvällen åkte jag, Dave och Mikael till gymmet. Jag bestämde mig för att gå på ett hiphop-pass! Det var jättekul att få dansa igen! Jag har ju dansat någon form av streetdance i sex år, men har inte tid för det under terminerna så jag var väldigt sugen på det här passet. Nu var det förstås hiphop med influenser av aerobics, eftersom det är ett gym, men det var både kul och jobbigt ändå! Jag känner att jag kommer ha träningsvärk i korsryggen imorgon. Det var det värt!

Imorgon ska det bli fint väder, så vi kanske åker till Bunker Beach.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0