I'll be back when you call me, no need to say goodbye.


Allra sista kvällen i Minneapolis. Det känns sorgligt. Jag har haft en sån otrolig upplevelse här! Det har varit jättekul, och jag kommer verkligen sakna familjen här. De har tagit väldigt väl hand om mig :)

Imorgon åker vi till New York! Jag måste verkligen sova för att orka, för det kommer vara grymt varmt. Samma värmebölja som tydligen svept in över Sverige har slagit till i The Big Apple. Trots det ska det bli riktigt häftigt att äntligen få se staden!

Vi får väl se hur det blir med internetuppkopplingen där borta, eventuellt tar jag paus ett par dagar och återkommer i slutet av veckan. Puss puss.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0