Hetta.

Idag har det varit så varmt att vi höll på att smälta när vi stack ut huvudet genom dörren. Alltså var jag, Alex och Emma inomhus i luftkonditioneringen idag.

Igår kom mamma och min lillasyster hit! Det blev ett par stora kramar på flygplatsen, och jag och syrran låg i sängen och pladdrade halva kvällen. Idag var de iväg till Mall of America, och kom hem med en väldans massa kassar. Sisådär fem var, tror jag :)

Nu ikväll var jag och lillsyrran iväg till gymmet och gick på en hiphop-klass som jag gick på förra onsdagen. Det var ganska jobbigt men kul. Men nu är jag så trött att jag inte orkar skriva så mycket mer. Imorgon är min sista arbetsdag i USA!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0