Sunday morning...


...kommer jag vara hos Johnny. Jag ska sova över hos honom ikväll! Först ska vi ha filmkväll med vår kompis Linus och hans flickvän och sedan drar vi två till Johnnys styvmammas lägenhet. Hans styvmamma är borta i helgen, så vi får ha den för oss själva. Det ska bli så grymt mysigt! Det enda negativa är att jag missar Melodifestivalen, men den kan jag se på datorn på söndag.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Min lillasyster var och åkte skidor med en kompis, men jag och pappa var hemma och tittade lite på reprisen av OS-invigningen, städade och jag löste korsord. Jag har varit så upptagen de senaste helgerna så det var väldigt skönt att bara sitta i soffan och låta tiden gå.

Den här veckan har ju varit väldigt soft, med lediga dagar på både måndagen och onsdagen, och nästa vecka blir också ganska skön. Vi har friluftsdag på torsdag och då ska jag och ett antal kompisar åka längdskidor vid Drottningholm! Det ska bli riktigt kul. Jag har inte åkt på hela vintern, trots att det har varit så mycket snö. Hoppas hoppas att det blir bra väder.

För övrigt har jag redan gjort en street-dans till min och Disas danslektion om en och en halv månad! Det blev jättebra :) Någon gång ska jag lägga upp låten om jag hittar den.

När vi ändå är inne på punkten "för övrigt" vill jag upplysa om att jag har ett nytt favoritband: Maroon 5! De är så grymt bra! Sunday Morning är bara en av alla superbra låtar. Mitt musiktips idag är:

- Won't go home without you
- Nothing lasts forever
- Better that we break
- Harder to breathe
- Not coming home
- She will be loved

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Visst vill man bara kidnappa henne, helt sjukt söt! :D <3

2010-02-14 @ 10:55:44
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0