Ring mig och säg små onödiga saker, som hur vädret är och vad du just gjorde, så att jag får höra dig säga små onödiga saker, och höra att du är där.






Snart, snart är det sportlov! Jag behöver slippa arbete ett tag, känner jag. I tisdags satt jag i tre timmar med läxor. Jag behöver få åka iväg och umgås med underbara människor en vecka. Tur att jag ska till Kittelfjäll på läger då :) Jag längtar så grymt mycket!

Igår var jag hos mamma och träffade familjen som jag ska jobba hos i sommar. Jag ska åka till USA och jobba som barnflicka åt min mammas bästa kompis barn! De är och hälsar på i Sverige nu och bor hos mamma två nätter, så då åkte jag dit och träffade dem och pratade lite om när jag ska åka till dem och så. Det ska bli så otroligt kul! Jag är ganska nervös för att ta hand om en nioårig kille och en femårig tjej i fem veckor, men det ska nog gå bra. Tjejen, Emma, är väldigt blyg men jag tror att hon tyckte om mig, för hon pratade med mig en del och speciellt när hon fick leka i min sackosäck :) Så jag längtar till i sommar också, även om jag kommer vara borta halva sommarlovet.

Jag har lite läxor kvar innan jag helt kan ta sportlov, och jag tänkte försöka börja planera min danslektion med klassen om ett par veckor. Jag och Disa skulle ju haft en danslektion tillsammans på idrotten, men hon har inte riktigt tid att planera, med läxor och sånt, så jag ska hålla den själv. Jag är lite nervös, faktiskt. Men jag har ju världens bästa klass, så det är nog inga problem.

Dessutom ska jag börja packa till Kittelfjäll ikväll! Iiiip :)
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt det låter att åka till USA! :D Tveksamt om jag skulle våga det men jag tvivlar inte en sekund på att du kommer klara det utmärkt :)

Vi får ta och ses någon dag sen också, och det är ju en viss födelsedag på väg också... ;)



Puss på dig!

2010-02-26 @ 18:53:49
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0