Even though it seems like this airplane is going down, don't be afraid, it will all be okay, see there's plenty of parachutes to go around.





Nu har jag träffat pojkvännen tre gånger på lika många dagar. Det måste vara rekord ;) Idag kom han och hans bästa kompis förbi för att säga hejdå. De åkte på festival idag, så de var snälla nog att titta in en stund. Om jag inte hade varit i USA halva sommaren hade jag gärna åkt med dem, men det får bli nästa år istället.

Idag har jag haft en enda låt på hjärnan. Den heter Berra och Bertils Themesong, och jag kan lova att ingen (utom Elin, Emelie och min lillasyster) har hört den. Innan igår existerade den nämligen inte, och idag mixade vi färdigt den! Det var jätteroligt men väldigt mycket jobb. Min lillasyster och Emelie har gjort en serie filmer som handlar om deras karaktärer Berra och Bertil, och när vi åkte hem från Tom Tits igår skrev de en sång om dem i bilen. Den ska bli introt till deras filmserie. Så idag hjälpte jag, Elin och pappa till att lägga till musik till inspelningen. Resultatet blev... intressant. Man måste erkänna att tjejerna har bra fantasi och kreativitet, däremot tvivlar jag på att låten hamnar på Spotify. Fast man ska aldrig säga aldrig! I vilket fall lyssnade vi på slutresultatet tre gånger i rad och skrattade ihjäl oss varje gång!! Dessutom spelade vi in en musikvideo. Tyvärr hann vi inte klippa den, så det ska syrran och Emelie fixa imorgon. Jag ska ladda upp låten här någon gång, och då ska ni komma ihåg var ni hörde Berra och Bertil första gången! :)

Till slut måste jag få lysa upp kvällen lite med de fantastiska Galenskaparna! Hur gör man så roliga filmer?


Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0