One night of your company might be the only thing to keep me sane.


Så sitter man här i soffan och lyssnar på pappas spellista "Svenskt" på Spotify i tv-högtalarna. Tänk vad mycket underlig svensk musik det finns :)

I torsdags var jag och min lillasyster inne i stan och klippte håret (eller håren?). I vilket fall blev min lillasysters lockar utplattade, för att syrran sa till frisören att det inte gick och frisören var tvungen att testa! Det var faktiskt fint. På mig ser man i princip ingen skillnad, förutom att svallet möjligen är typ två centimeter kortare. Jag håller på att spara ut luggen, och nu har den kommit halvvägs, så det känns som att jag inte har någon frisyr alls. Men det blir nog bättre. Efter klippningen gick vi och shoppade grejer till skolan. Jag kom ut från Åhléns med sex kollegieblock (för 10 kr styck, pangpris). Sedan åkte vi hem till farmor och farfar med pappa och åt middag. Det var trevligt :)

Igår gjorde jag i princip ingenting. Jag och pappa var ute och övningskörde i trafik! Det var kul men lite läskigt. Snart snart vill jag testa ett rödljus också ;) Dessutom har jag börjat läsa Sagan om Ringen-trilogin igen, så det gör jag lite nu och då på dagarna. Jag har alla tre böckerna i en enda volym, så det är inget man tar med och läser på tåget direkt! Nu har jag i vilket fall läst ungefär 300 av 1200 sidor. De har inte ens kommit till Vattnadal än...

Redan nu känner jag att det kommer bli en varm dag. Nu ska jag ut och stå på händer på gräsmattan, men senare idag funderade pappa på om vi skulle göra en utflykt någonstans. Jag föreslog att detta någonstans ska innehålla vatten :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0