Don't tell a soul goodbye.

Igår var en otroligt mysig dag! Jag och min kompis Agnes har inte setts på hela sommaren, så igår träffades vi i Rålambshovsparken och hade picknick. Egentligen skulle vi ha badat, men det var +20 grader, mulet och blåsigt, så vi satt i gräset och pladdrade istället. Sedan åkte vi hem till mig, tittade på Disneys Upp, lite Youtube-klipp och spelade Alfapet till tio på kvällen. Jag har verkligen verkligen saknat henne!

Idag måste jag göra en del ärenden. Bland annat ska jag hämta ut en receptbelagd kortisoninhalator mot astman på Apoteket och baka något gott att ta med till dansledarmötet på onsdag :) Dessutom borde jag börja förbereda mig mentalt på att det här är sista veckan innan skolan börjar. Lite pirrigt är det allt!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0