Cry when you get older.

Idag har varit en otroligt kul dag! Anna och Johanna från Eskilstuna kom hit till Stockholm för att träffa mig och min kompis Sara. Jag har inte träffat E-tunorna sedan februari! De räknade ut att det var 22 veckor sedan. Då låter det riktigt mycket! Så självklart var jag jätteglad att träffa dem! De kom med tåget halv tio i morse, och vi gick upp till Katarinahissen, promenerade genom Gamla Stan och upp längs Drottninggatan. Där åt vi lunch i Kungshallen, tittade i affärer och köpte lite grejer till skolstarten. Sedan åkte vi hem till Sara, bakade chocolate chip cookies och spelade Trivial Pursuit :) Det var en riktigt avslappnad och skön dag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Sveriges bästa artist: Robyn! Hon är så skön och cool och speciell och gör så bra musik! Jag har aldrig riktigt haft någon idol (förutom Spice Girls när jag var åtta år, jag erkänner), men om jag skulle ha en idol skulle det vara Robyn. Hon verkar inte sådär fjantig som vissa blir, utan känns jordnära och lugn. Det är egenskaper jag beundrar. Helt klart. Dessutom är det nya albumet Body Talk Pt. 1 riktigt bra!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag och pappa spela golf om vädret tillåter :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0