Changed forever.

Idag har jag slitit på både fingrar och fötter. I morse och nu i kväll har jag plockat upp min lillasysters elgitarr och lirat lite. Det går helt okej. Jag kan ta en hel del ackord som var för svåra förut. Fast B#m har jag fortfarande lite svårt för...

Fötterna har jag slitit genom att gå i fem timmar i stan. Och inte bara gå hur som helst. Jag träffade min kompis Filip vid Stadsbiblioteket idag mitt på dagen. Egentligen hade vi tänkt gå dit och sitta och nörda fysikböcker, men vi kom fram till att man inte riktigt kunde prata där inne, och eftersom vi inte har setts på hela sommaren tog vi en promenad istället. Över hela stan. Vi bara gick och gick och snackade om allt mellan himmel och jord. Det var så sjukt mysigt! Vi tog till och med en avstickare till skolan! Jag insåg att det var otroligt skönt att verkligen verkligen pladdra av sig. Filip är en bra människa att prata av sig med, har jag kommit fram till :)

När jag kom hem från stan lagade jag middag åt min lillasyster och hennes kompis, och sedan började vi tre göra en dans. Vi hade nämligen dansledarmöte igår, och då bestämdes att vi tre ska ha mellanstadiegruppen i dansen i kyrkan i år. Så vi var tvungna att sätta igång och skapa. Hittills har vi gjort dans till refrängen, men snart ska det bli mer! Här är låten:



Imorgon ska jag, Filip och ett litet gäng från skolan träffas för bad och picknick. Den här gången ska jag bada! Jag längtar :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0