Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till.


Igår kväll hade jag väldigt kul och lite kyligt. Efter middagen fick jag sms från Pontus, som undrade om jag ville ta en promenad för andra kvällen i rad. Vi var ute och gick i en och en halv timme! Det är så sjukt skönt att bara gå dit fötterna leder och få prata av sig med en vän. Jag har kommit fram till att det är väldigt lätt att prata med Pontus :) Efter en och en halv timme tog vi bussen hem till mig och lyssnade på musik på Spotify. Vi brukar ofta säga att vi innan i höstas trodde att vi kände varandra, men att vi inte alls gjorde det. Igår fick han lära sig att jag lyssnar på "skrikrock" då och då. Det blev han ganska förvånad över! :)

Idag ska jag, mamma och min lillasyster till farmor och farfar på middag. Mamma har konsert med kammarkören hon sjunger i, så vi äter middag först och sedan är jag och syster kvar hos farmor och farfar medan mamma sjunger. Det ska bli mysigt, jag kan nästan lova att det kommer bli en promenad på Djurgården. Farmor och farfar är ganska hurtiga människor (speciellt för att vara lite över 70 år!).

Igår slog jag mitt eget rekord i att lösa Rubiks kub på tid. Nya rekordet lyder 2min och 11s, men det ska slås idag ;)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0