Tyst och död är telefon', står där nästan som ett fån.


Människor, idag börjar påsklovet! Det är så fruktansvärt skönt! I morse vaknade jag kvart i sju, tittade på klockan och kunde vända på mig och somna om! Det kändes så bra att jag nu förtränger alla tankar på att de fyra veckorna efter lovet kommer innehålla 8 prov. Utraderat!

Idag har jag, mamma och min lillasyster äntligen satt fast dörrarna på min lillasysters skåp/bokhylla i hennes rum. Det är nästan två år sedan vi köpte den där hyllan... Å andra sidan måste vi försvara oss med att det tog nästan en timme att sätta fast de där två dörrarna. Jag har aldrig varit med om en Ikea-konstruktion som har varit så krånglig! Helt sjukt, men nu sitter de där!

Jag har även målat naglarna knallröda idag. Jag kände att det var dags för lite starka vårfärger! Det faktum att jag och mamma kunde sitta ute på baksidan och läsa i förmiddags tyder på att det är vår! Nu råkar vår baksida vara i söderläge och instängd på tre sidor så att det blir cirka +20 grader, men ändå!

Resten av dagen ska jag vänta på att Johnny får mitt sms om att han ska ringa när han vaknar, alternativt vänta på att han vaknar ;) Jag tänkte även läsa lite, kanske leka i fotoprogram och eventuellt gå ut och fota. Nu är jag sugen på det sista, ska bara se till att naglarna torkar först.

Vill ni mig något är det bara att messa eller ringa. Jag är hemma hela lovet :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0