Sömniga söndag

Helgrutin à la Johanna:

Fredag: ungdomsmöte i kyrkan på kvällen.
Lördag: träffa folk, softa, göra allt möjligt som jag inte hinner på vardagarna.
Söndag: plugga...

Jag ska alltså plugga idag. Engelska tal till imorgon, franskagrammatik till tisdag och matteprov på tisdag. Det borde i och för sig inte ta hela dagen, men man vet ju aldrig. Som tur är kommer min dag inte bara innehålla pluggande. Jag har redan varit och tränat golf med pappa på förmiddagen. Det gick så sjukt bra! Jag fick en aha-upplevelse när vi stod och slog på rangen! Efter det gick alla slag långt och någorlunda rakt oavsett vilken klubba jag använde! En sensation :) Imorgon har vi uppspelsprov och det känns som att det kommer gå bra. Hoppas jag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Avril Lavigne. Ikväll flyttar vi till mamma.
Bless// Johanna


Kommentarer
Postat av: elin

Hej Johanna!

Trevligt att höra från dig :) Hur mår du?

Jag ska självklart till Kittelfjäll, vecka nio! Det är ett så sjukt bra läger!!!! Längtar redan..

Ska du med? Det vore ju jätte roligt.

Vi hörs! <3

2009-09-27 @ 20:10:17
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0