My sweet mystery

Denna måndag har varit en rätt bra men slitsam dag. Jag hade skolfoto imorse, som tur var var det bara gruppfoto. Porträttbilderna tog vi första skolveckan, då man fortfarande såg sommarfräsh och solbränd ut. Klassen som tog foto innan oss idag var utklädda till bönder :) Vi hade inget tema, men jag tyckte synd om de som fick sitta på golvet för att taket var för lågt för att kunna stå på stolar! Jag och Agnes kom dessutom på att vi måste ha Disney-film-maraton någon gång!!

Efter skolan åkte jag iväg och fikade med min kompis Marre innan vi åkte till Gamla stan för att sjunga kör tillsammans med vår gamla klass. Det var jättekul! Vi sjöng ett litet stycke av Mozart och en jazzvisa och fikade under sammanlagt två och en halv timma. Sjukt mysigt även om inte alla var där. Vi är så grymt bra kör!!

Imorgon ska jag dansa!! Det är så sjukt kul även om jag just nu verkligen inte skulle orka med ett danspass. Jag måste verkligen sova!
Bless// Johanna


En liten bild från skolans karneval.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0