Lycklig

Just nu känns allt väldigt bra. Jag sitter på en kudde på golvet i vardagsrummet med bakdörren öppen, solskenet i ryggen, bra musik i stora högtalare och känner doften av varm sensommarluft. Jag har pratat med Johnny, planerat middag och mamma har bjudit över sin kusin och hennes familj på fika i eftermiddag. Ikväll kommer Elin och kanske Pellan och sover över här. Jag har fått besked om att allt är bra med en sak som jag har oroat mig över.

Livet är underbart!



Dagens bästa låtar:

- Elephant Love Medley - Nicole Kidman, Ewan McGregor (från Moulin Rouge)
- One day I'll fly away - Nicole Kidman (från Moulin Rouge)
- Come what may - Nicole Kidman, Ewan McGregor (från Moulin Rouge)
- Complainte de la Butte - Rufus Wainwright (från Moulin Rouge)
- You were there - Avalon
- Without you - Cristina Aguilera

Ha en fin lördag!
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

jag lääängtar!

2009-09-19 @ 11:34:59
URL: http://www.elinhofmann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0