Lördag

Idag har börjat väldigt bra. När jag kom ner till frukosten imorse hade pappa gjort äggröra, lite grönsaker, rostat bröd, te och apelsinjuice! Mysigaste helgfrukosten! Nu kan väl dagen inte bli annat än bra?

Om en liten stund ska jag, pappa och lillsyster åka och titta på tapeter. Min lillasyster vill göra om sitt rum så vi ska åka och skratta åt fula tapeter (och se om vi hittar någon snygg). Sedan ska jag och pappa åka och öva lite golf, jag ska förbi Johnny och sedan iväg till Olivia!! Hon fyllde år i förra veckan och ska ha tjejkväll för att fira. Det ska bli så grymt roligt och jag är extremt taggad!! Saknar er, tjejer!

Bless// Johanna


Kommentarer
Postat av: Elin

:)

ska vi ses på centralen lite innan eller? pussss

2009-09-12 @ 12:31:36
URL: http://www.elinhofmann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0