En annan dag

Godmorgon! Nåja, god förmiddag kanske. Jag gick trots allt upp för två timmar sedan :) Idag ska jag in till stan och fira min farfar! Han fyllde 78 i onsdags, så jag, pappa och lillasyster ska på kalas :) Jag måste erkänna att jag var tvungen att fråga pappa hur mycket farfar fyller. Lite pinsamt att inte komma ihåg sådant! Efter kalaset ska jag förhoppningsvis träffa Johnny.

Igår kväll var jag i kyrkan. Det var jättekul! Mina kompisar Tobbe och Philip hade hand om cafét, men innan mötet skulle de även fixa ljud och ljus i kyrksalen. Så jag och Sara tog över cafét innan mötet för att hjälpa dem. Vi hängde visserligen i cafét hela kvällen, men vi jobbade bara i början. När mötet var slut kunde Philip och Tobbe ta över själva. Philip lyckades spilla ut en mugg kaffe och Tobbes cola inom 15 minuter! Det var faktiskt kul! När han senare skulle gå och slänga något i den stora papperskorgen sa vi åt honom att inte välta ut den också :)

Dagen till ära är mitt hår uppsatt i inbakade flätor.
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Sara

de där med att du behövde fråga om hur mkt din farfar fyllde.. jag kan trösta dej med att säga att jag frågade Axel dagen efter hans födelsedag hur mkt han fyllde:P

2009-09-26 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0