This is it

Igår kväll var jag och såg Michael Jacksons "This is it" på bio! Den var helt fantastisk!!! Filmen består av klipp från repetitionerna inför Jacksons comebackkonserter i London, som spelades in för att han skulle kunna titta på dem och se om något måste ändras i showen. Min första tanke när filmen var slut var Varför var han tvungen att gå och dö? Det hade blivit så otroligt fantastiska konserter! Han sjunger fortfarande grymt bra och dansar så att man blir helt tagen. Gå och se den!

Jag träffade Johnny igår förmiddag. Han skulle åka till sin mamma i Dalarna på eftermiddagen, så vi träffades vid pendeltåget och åkte in till stan tillsammans med Linus och Johnnys klasskompis Alex. På tåget satt de och pratade om kampsportstekniker. Det var helt klart intressant att lyssna på, även om jag satt och hade ganska roligt åt hur otroligt grabbiga de lät. Johnny frågade mig om jag hade roligt, och jag sa att det var rätt kul att höra skillnaden mellan deras samtal och hur det låter när jag sitter med mina tjejkompisar på tåget. Det var lite skillnad. När vi kom in till stan stod jag och väntade på bussen tillsammans med Johnny och Linus, innan jag gick för att träffa mamma och min lillasyster. Vi gick lite i affärer innan vi gick och åt på T.G.I. Friday med mammas jobbarkompis Peter. På shoppingturen köpte jag och syrran varsin klänning till vår morbrors 50-årsfest om tre veckor. Min klänning är grå och stickad med stor krage från H&M. Jättefin, men den blir väldigt lätt elektrisk. (100% akryl, Elin ;) )

Hittills idag har jag inte gjort något alls. Ikväll ska jag och syrran på mammas konsert. Hon sjunger i en kammarkör i stan och de har konsert ikväll. Jag tycker att det ska bli kul, men min lillasyster håller inte med...
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

oh noooo akryyyyl!



H&M är dumma för det känns som att dom gör dom snyggaste klänningarna i akryl för då köper man dom ändå. och så gör dom iof allt i akryl men dom kan väl göra det snyggaste i BOMULL eller nåt?



dumdumdumdumdumma

2009-10-31 @ 22:19:44
URL: http://www.elinhofmann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0