Sjuk.

Efter mitt lilla gnällinlägg igår är dagens fysiska tillstånd inte helt förvånande. Jag har lyckats bli sjuk. Igår kväll var jag hängig och trött så jag och pappa bestämde att jag skulle stanna hemma idag. Jag är inte jättesjuk idag, men jag blir yr och trött av att stå upp. Jag hade inte orkat med skolan, och jag hade verkligen inte orkat åka till och från skolan. När det är jobbigt att gå fort ska man inte kasta sig ut i kollektivtrafiken en måndagsmorgon. Så nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik och tittar ut på alla gula löv genom fönstret. Vi har ett stort träd som fyller upp hela utsikten från mitt fönster om man ligger i sängen, och hela trädet är gult! Det hade varit jättefint om inte himlen hade varit tråkgrå.

Idag ska jag uppenbarligen inte göra så mycket. Jag måste läsa färdigt engelskaromanen som jag inte blev klar med igår och läsa på om antikens gudar, men annars ska jag ligga här och kanske titta på film senare. Jag hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon!

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0