Saknar

En sak kan man säga om mig. Jag tycker om att ha saker att göra. Den här veckan har jag haft aktiviteter varje kväll, precis som vanligt. Idag var det körövning med folk från min gamla klass. Det var jättekul! Vi var bara 10 personer, varav en kille. I slutet gjorde vi ett par roliga sångövningar. Bland annat skulle vi gå runt i rummet och sjunga samtidigt och kasta en halsduk mellan oss! Man sjöng omedvetet starkare och mer avslappnat när man var tvungen att tänka på vart man skulle gå. Synd bara att det inte var fler killar. De får komma nästa gång!

Idag fick jag tillbaka mitt första prov: matten som vi skrev i tisdags. Jag blev jättenöjd med resultatet :) På franskan idag skulle vi skriva en liten pjäs på franska som vi ska visa upp! Allas pjäser skulle handla om någon eller några som kommer till Paris och går till en turistbyrå. Jag och Agnes hade lite roligt åt att man inte ska glömma raggsockarna när man ska till Paris... Internskämt, jag vet, men det var väldigt kul! På gympan skulle vi springa utomhus men det började spöregna. Istället gick vi till skolans gym! Det var jättekul, men ganska jobbigt. Hoppas inte att jag får träningsvärk imorgon.

Nu ska jag sova! Imorgon ska jag äntligen träffa Johnny efter att vi båda har varit för upptagna för att träffas under hela veckan!
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0