Goder afton i denna sal!

Dagens ordvitsar:

Tändaren blev utbränd.

Muraren gick in i väggen.


Vilken humor man kan ha... Mitt enda försvar är att klockan är 23.49. Då blir jag lite såhär :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Tillsammans med min lillasyster var jag ute i trädgården och räfsade löv. Vi tog även med oss kameran ut. Det var egentligen ganska onödigt att räfsa löv så här tidigt på hösten, det finns nämligen lika mycket löv kvar på träden som vi räfsade ihop idag! Men vi hade ändå kul och behövde frisk luft. Bilder kommer senare. Nu ikväll har jag varit hos Johnny en stund. Vi har återigen lyckats med konsten att inte ses på en vecka! Dessutom lyckades Johnny packa ner sin mobilladdare längst ner i väskan när han åkte på läger med skolan och hittade den inte förrän igår... Men det var skönt att träffa honom idag.

Igår var jag på ett av de coolaste ungdomsmötena jag har varit på! Vår kyrka hade bjudit in en hiphopgrupp från Jönköping, och de var helt sjukt bra!! Det var två killar som rappade, gitarrist, trummis, basist och ett gäng dansare som uppträdde under ungefär en timma. Jag och mina kompisar stod längst fram och totaldiggade alltihopa! Jag tror att alla andra tyckte att vi var lite roliga, men det gjorde ingenting. Vi fick en hel del inspiration av dansarna! Dessutom var Sara T där!! Hon lämnade oss i början av september för att börja jobba i Karlskoga (som ingen fortfarande vet var det ligger), och jag har inte träffat henne sedan vi grät på både ungdomsmötet och gudstjänsten på söndagen. Det var så otroligt kul att se henne igen! Jag tror att hon någon gång sa att hon aldrig blir omnämnd på min blogg, så nu är du det, Sara! :)

Nu ska jag sova. I natt ställs klockorna tillbaka. Jag tror egentligen inte att jag behöver den extra sovtimmen, jag vaknar så tidigt ändå. Imorgon ska jag ut och promenera med Viktor!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0