Drömtid

Nu har jag ont i fingrarna! Jag har suttit och spelat på min lillasysters elgitarr i en dryg halvtimme och det gör ont i vänsterhandens fingrar, men det gick faktiskt ganska bra. Jag blir helt klart bättre :)

Idag har jag varit på promenad med min kompis Viktor. Vi gick runt lite överallt i en timma och pratade och hade snöbollskrig! Vid ishallen fanns en stor hög med snö som vi gjorde snöbollar av och kastade på varandra. Det var jättekul men ganska blött. När jag kom hem satte jag mig och tittade på Wall-E. Den är så sjukt söt! Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket mer förutom att flytta till mamma. Så nu sitter jag här med ömma fingrar och lyssnar på musik på Spotify istället för att spela själv.

Imorgon har jag inte så mycket inplanerat, tänkte se om Johnny har lite tid över. Sedan på tisdag kommer Anna och Johanna från Eskilstuna hit och hälsar på mig och min kompis Sara! Jag längtar! Vi ska visa dem att Stockholm är bättre än Eskilstuna :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0