14 år 7 veckor 12 dagar

Just nu ligger jag i min säng, lyssnar på "Greased Lightning" och ler när jag tänker på igår kväll. Då var jag i kyrkan och umgicks med helt underbara människor hela kvällen. Ett exempel: klockan halv elva låg jag, Sara, Hannes och Viktor bredvid varandra och pratade i en bred soffa medan Johnny satt på soffkanten och spelade gitarr. Så sjukt mysigt!

Igår eftermiddag träffade jag några av världens bästa tjejer! Jag, Noon, Elin och Olivia gick och fikade och gick lite på stan. Jag slutade skolan först, och Noon hade varit ledig, så vi två träffades först och sedan droppade Olivia och Elin in när de hade slutat. Jag tror att jag och Noon satt där i två och en halv timme! Vi konstaterade allihopa att vi måste träffas och fika oftare :)

Idag har jag fullt upp. Jag ska till kyrkan och ha dansdag med min dansgrupp och den yngsta gruppen. Vi ska dansa, fika och leka! Det ska bli så sjukt roligt, även om det kommer bli pladdrigt. Småtjejer har ofta svårt att vara tysta. Efter det ska jag in till stan på filmkväll hos min klasskompis Disa. Vi skulle typ titta på en japansk animéfilm, tror jag. Det blir mysigt!

Nu ska jag äta frukost :)
Bless// Johanna


Höstbild från förra årets äppelskörd


Kommentarer
Postat av: Malin

Hm, har jag helt fel om jag säger att jag var med när du tog den bilden? :)

2009-10-17 @ 15:19:11
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0