Puss

Nu sitter jag här hos Johnny och kände att jag har varit borta ett par dar. Och kände att det vore lite coolt att få använda frasen "nu sitter jag hos Johnny".

I morse gick jag upp tjugo i åtta. Jag kände mig verkligen som att jag var enda vakna människan i hela världen, tills jag såg en tjej cykla förbi köksfönstret. Vid halv nio cyklade jag iväg till Johnny och har myst med honom ett tag. Han åker iväg på träningsläger idag igen och ska vara borta en vecka, så vi kände för att umgås lite innan dess.

Igår var jag borta större delen av dagen. Först åkte jag hem till Disa som bor i en jättefin lägenhet vid Odenplan med minst tre och en halv meter i takhöjd. Egentligen skulle Jossan och Agnes också kommit dit, men ingen av dem kunde. Jag och Disa lyssnade på musik, spelade kort och började spåna på våran dans till klassens soaré i vår. Efter det träffade jag delar av den kristna skolgruppen för middag och lekkväll. Vi var hemma hos Caleb och Simeon, två bröder som bor 500 meter från min mamma. Det var så sjukt kul! Vi lekte maffia i mörkret, spelade gitarr och pladdrade. Jag säger bara "The giant space pudding"!

Nu springer Johnny runt i köket och lagar "frukost" :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0