Kakor del 2

Jag var inte bara sugen på kakor när jag skulle sova igår, jag var det när jag vaknade idag också. Så idag har jag bakat kakor med hackad vit och mörk choklad! Så sjukt goda kakor! Nu när jag skrev det var jag tvungen att hämta två stycken...

Idag har jag inte gjort så mycket utöver baket. Jag och pappa åkte till ica och handlade och sedan satt jag vid datorn innan vi och min lillasyster tittade på "Körslaget". Team Ola's dansbandsnummer var så sjukt kul! Man märkte att de hade varit ganska flummiga när de gjorde numret, och vi satt och skrattade i soffan! Det var så bra att jag röstade för första gången den här säsongen. Som tur är gick de vidare till finalen nästa vecka! Jippie!

Nu ikväll har jag tittat på "Desperate hours" på tv4. Den var riktigt bra men väldigt hemsk! Pierce Brosnan spelar en smått galen man som kidnappar två föräldrar och får dem att göra massa onödiga saker under hotet att han ska döda deras enda dotter annars. Grymt spännande psykologisk thriller med mycket bra skådespel och oväntat slut. Jag trodde inte mina ögon i sista scenen! Mer avslöjar jag inte.

Nu ska jag strax sova. Imorgon ska jag på Kirk Franklins konsert i Globen!! Tagga tagga!
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0