Varje sekund är värdefull

Det snöar! Det snöar! Det snöar! Det snöööööööar! Jag som trodde att vintern var över! Okej, jag tycker om vintern, men ändå. Det är snart april så nu får det vara bra med vinter, nu vill jag ha solig vår! Det såg ut som att det skulle bli sådär underbart soligt idag igen när jag gick upp i morse, men det ville inte vädret. Nu är det äckligt mulet och mörkt och när jag gick på stan en stund idag var det halv snöstorm. Fy!

Jag var på stan för att köpa en födelsedagspresent till pappa. Tänk att det ska vara så svårt! Jag visste ett par saker som han önskade sig men det var ju så sjukt svårt att hitta det. Till slut fick jag tag i en bra present. Han fyller år på söndag, men vi ska fira med farmor och farfar och mamma imorgon. Då ska jag också få min present från farmor och farfar :) När jag var på stan köpte jag också två armband. Jag älskar armband med glas- eller plastpärlor, har jag kommit fram till. Så jag köpte ett vitt/silvrigt och ett rött/silvrigt på Creole. De passar rätt bra med det armband jag gjorde i söndagsskolan för några veckor sedan, som innehåller en del silvriga pärlor och texten "I love you". Det kan man visa mot någon som man tycker lite extra mycket om...

Nu ska jag till kyrkan. Ska stå i café Heaven Eleven med några kompisar ikväll. Det ska bli jättekul! Skönt att bara softa på fredagskvällen med massor av kompisar!
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0