Sunshine inside, dancing outside

Idag har jag fortsatt min dansvecka! Mina kompisar Marre, Pellan och Noon var just här och övade en liten dans som vi håller på att göra. Det gick väldigt bra och vi kom rätt långt och fick mycket övning. Vi hade musiken på min dator så vi passade på att filma oss med webcameran samtidigt. Ljudet på filmerna blev helt knäppt, men själva filmerna blev rätt bra. Vi har någon lång rast i veckan och då ska vi fortsätta öva lite :)

Annars har jag promenerat typ 2,5 km idag! Jag gick till pendeltåget för att träffa tjejerna och sedan promenerade vi hit hem, så det blev lite drygt 2,5 km i rask takt. Ganska bra, tycker jag faktiskt :)

Jag har hittat en väldigt skön sida på internet: The Shirt Store. Det är en sida där de säljer t-shirts med jätteroliga tryck! Jag har hittat ett par tröjor som jag väldigt gärna skulle vilja ha, men inte vet om jag kommer köpa. Det får nog vänta lite, tror jag.

Ikväll är det Andra Chansen i Melodifestivalen!!! Igår när jag var i kyrkan hade någon köpt CD:n med alla låtarna, och vi satt och lyssnade på den i cafét. Jag hejar ikväll på Scotts och Sarah Dawn Finer! Tänk vad kul om vi skulle skicka Scotts till ESC! Fast då hade nog Thorleifs varit ännu roligare :) Tänk er dansband bland alla eurodisco-brudar, hårdrockare och smörsångare! Ha ha säger jag bara :) Oj vad vi skulle komma sist! Men jag hejar i alla fall på Scotts för att de är ett bra band med en mysig låt. Sarah Dawn Finer behöver jag väl inte säga så mycket om? Pampig ballad+otrolig röst=bra!

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Dragana

Har det verkligen gått så långt tid redan med Melodifestivalen?! Hm. Får dåligt samvete att jag inte sett ett enda avsnitt..

2009-03-07 @ 22:00:06
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0