Som en tår i solsken

Jaha, så var det helg igen. Jag kom hem från ungdomssamlingen i kyrkan för typ 50 minuter sedan. Det var jättekul i kyrkan. Jag, Sara och Viktor stod i cafét tillsammans med några andra, men vi stod själva där under tiden det var undervisning i rummet bredvid. Vi stod där, pratade, sålde lite fika och höll ett öga på de som var kvar i cafét. De gick ut och hade snöbollskrig och kom in med snö så då sa vi till dem att ta ut snön, annars var det rätt lugnt. Efter mötet (som var en timma längre än vanligt) stod den andra halvan av cafégruppen, så vi gick och satte oss i soffan och var nästan på väg att inte komma upp ur den :) Så skönt var det! Jag och Sara snackade och flummade medan Viktor sov först mot min axel och sedan mot Saras. Av Viktor fick jag också en försenad födelsedagspresent: ett halsband med ett stort kors i tenn som han gjutit själv! Det var tungt men faktiskt väldigt fint. Jag blev jätteglad :)

Jag brukar ofta lägga mig i sängen med datorn när jag kommer hem på fredagskvällarna. Det är skönt att bara ta det lugnt en stund och surfa runt på alla de ställen som man inte hinner med i veckan. Men jag ska nog sova snart, har gäspat halva kvällen.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0