Födelsedag!!!

Jippie! Idag, för fem timmar sen, blev jag 16 år! Tjohoo! Jag har receptet på världens bästa födelsedag: underbara tjejkompisar på övernattning, supergullig familj och middag på stan. Om en liten stund ska jag och familjen ut och äta på Jensen's Bøfhus! Jag har längtat efter en köttbit hela veckan så det ska bli gott.

Igår hängde fyra av mina bästa tjejkompisar med mig hem efter skolan, och tre stycken sov över här. Vi hade jättekul! Vi käkade, drack te, spelade Twister och Wii Sports, tittade på Let's Dance och pladdrade. Jag och Elin låg och pratade till klockan två i vardagsrummet. Då hade de andra somnat... Som alla tjejer kan vi konsten att pladdra om allt och ingenting. Det blev snack om killar, tjejer, baler och allmänna händelser. Olivia flirtade med några femåriga killar på gården när vi gick hem, och sedan sa hon att en av dem var min pojkvän! De där killarna stod på gatan utanför vårt köksfönster när vi åt middag och tittade på oss. Hur lyckas hon ragga upp femåringar?? :) Det är en konst. I morse vaknade vi av alarmet på Olivias mobil. Elin skulle dansa klockan elva i stan, så vi gick upp vid nio och hennes pappa kom vid halv elva och skjutsade hela gänget till stan. Innan dess hann vi spela mer Wii och Twister i pyjamas och käka frukost med mamma och lillsyrran. Det var verkligen en jättekul födelsedagsfest!

Under eftermiddagen har pappa varit här hos mamma. Vi fikade tårta och jag fick presenter! Den största var den sackosäck som jag just nu sitter i. Den är väldigt stor, i jeanstyg och med en stor ficka på ena sidan! Jag har verkligen önskat mig något att sitta och slöa i. Jag har antingen kunnat ligga på sängen eller sitta vid skrivbordet, men nu kan jag gosa ner mig i denna gigantiska ärtpåse! Ljuvligt!!

Nu ska jag åka. Tack så jättemycket till alla som skickat olika grattishälsningar!!
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

du är bäst och sötast och coolast!

grattis i efterskott!



PS. mitt namn är melkers. SNORRE melkers hahahahahaha

2009-03-25 @ 20:38:52
URL: http://modisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0