So long, goodbye

Idag åker vi!! Jag och klassen ska ut till skärgården på weekend-klassresa! Det ska verkligen bli jättekul. Vi ska hyra en hel ö, med vandrarhem och allt, och bara ta det lugnt och umgås. Jag är jättepepp på att leka lekar :) Så nu är jag inte kontaktbar fram till på söndag kväll. Bara så att ni vet :)

Jag tänkte avsluta med en dikt som jag läste i DN igår, skriven av Hildegun Relefors.

Låt inte de tunga orosmolnen
hänga över dig
eller regnet falla på ditt huvud.
Vi går tillsammans
under mitt färgglada paraply. 

Någonting med den här dikten fångade mig. Läs den gärna ett par gånger till, så ska jag berätta vad jag tyckte så mycket om när jag kommer hem.

Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0