Ny design

Som ni kanske märker har jag bytt design här. Den superduperfina headern som Elin gjorde för ett tag sedan försvann helt plötsligt. Jag tror att det hände när hon bytte från Modisten till sin egen domän. I vilket fall som helst hade jag inte något att göra, så jag fixade lite och lyckades till slut få till nuvarande utseende. Vad tycks? :)

Som sagt händer det inte så jättemycket dessa dagar. Det har varit dåligt med frisk luft för min del, jag har mest suttit vid datorn, hehe. Men jag tänkte ta en promenad alldeles strax.

Till sist: dagens boktips! Jag har precis läst ut en så sjukt spännande bok som jag vill tipsa om. Jag tycker mycket om actionfilmer och actionböcker, och har läst en riktigt bra sådan. Den heter "Operation Hongkong" av Robert Ludlum, och är en av böckerna bakom "Bourne"-filmerna med Matt Damon. Den handlar om en man vid namn David Webb, som tidigare i sitt liv har varit gerillasoldat och den legendariske lönnmördaren Jason Bourne. Under ett Bourne-uppdrag blev han skjuten i huvudet och överlevde, men han tappade stora delar av sitt minne. Nu är han David Webb, en universitetslärare, men minnesbilder från tiden som Bourne kommer hela tiden tillbaka eftersom Bourne på ett sätt lever i David Webb. När hans fru kidnappas av en furste från Hongkong tvingas David att än en gång bli Jason Bourne för att spåra upp en lönnmördare som kidnapparna vill ha i utbyte mot hans fru. Sjukt spännande bok med massor av action, slagsmål, vapen och saker som sprängs i luften :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0