Grattis!

Idag fyller min lillasyster 12 år! GRATTIS GRATTIS :)
JA MÅ HON LEVA, VI GRATULERAR PÅ DIN FÖDELSEDAG!!





Jag lovade ju att jag skulle visa mitt jättefina paket. Material: brunt omslagspapper, jeanstyg från ett gammalt avklippt jeansben, rosa presentband i rosett och tre säkerhetsnålar. Här hemma hos pappa har vi bara brunt omslagspapper eftersom vi alltid glömmer att köpa finare presentpapper. Det leder till att mina presenter inslagna här blir fantasifulla och annorlunda.

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Elsa

Å, vilket fint paket! Hälsa grattis från mig och ha en fortsatt bra sommar!



Kram från Elsa

2009-07-26 @ 21:53:00
URL: http://fashionispassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0