Slappdag

Idag har jag verkligen inte gjort någonting ansträngande alls. Så sjukt skönt! Vaknade halv elva (somnade halv ett), åt frukost, satt vid datorn i två timmar, läste ut tredje boken i "Eragon"-serien och sitter nu vid datorn igen och chattar med kompisar. När vi satt vid frukosten sa min lillasyster att hon skulle ha en slappdag idag, men det har vi alla haft. Hon och mamma bakade jättegoda semlor i morse! Jag älskar hembakta semlor :) Köpta blir aldrig riktigt bra men mammas blir perfekta!

Jag har även bokat min friluftsdag till Romme idag. Vi brukar alltid ha vinterfriluftsdag på Alla Hjärtans Dag, men i år är det en lördag, så vi har fritt lufsande på torsdagen den 12:e istället. Jag och några av tjejerna ska iväg till Romme och åka skidor tillsammans med åtminstone halva klassen. Det blir nog jättemysigt! Förra året lovade jag mig själv att jag skulle till Romme i nian, och nu infriar jag det löftet. Vi kommer nog ha väldigt kul :)

Just nu lyssnar jag på en av världens finaste låtar: "Pieces" av Red. Den är så sjukt vacker! Leta upp den på MySpace, säger jag bara :) Snart är det middag och senare ikväll ska vi flytta till pappsen.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0