O come, O come Emmanuel

Den här låten är en av mina favoritjulsånger. Vi sjunger den i skolan på latin men jag tycker att Jaci Velasquez gör den väldigt bra. Lite julstämning sådär :)

Idag sa mamma att vi har mycket att göra, men jag känner inte av det just nu. Jag har städat övervåningen som mamma bad mig om innan hon och min lillasyster åkte och handlade mat. De har varit borta i minst en och en halv timme... Vi ska ta in och klä julgranen, städa lite till och göra julmat idag. Jag måste hålla med min kompis Maria, den 23:e är en av de roligaste dagarna runt jul. Man har mycket att göra och julmusik i hela huset och känslan av att det är julafton imorgon finns överallt. Mys :)

Nu ska jag fortsätta göra i princip ingenting, eventuellt gå ut och fota lite.
Bless// Johanna


Förra årets julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0