Jorå

Hej kompisar! Tänkte mest upplysa om att jag lever. Det har varit rätt mycket nu med repetitioner, prov, dans och annat sånt. Så en kort resumé:

- Jag har blivit vaccinerad mot nya influensan.
- Franskaprov och oförberett engelskaprov idag, nästa franskprov på torsdag.
- Första advent i söndags! Firades med adventsgudstjänst, dans, fika och planeringsmöte.
- Adventskonsert på lördag.
- Det snöade idag!

Jag ska äta nu och sen ska jag åka till Johnny en stund. Han har inte mått så bra på sistone, åkte in på akuten igår med hjärtklappning... Så jag kanske pysslar om honom lite :)

Romaninlägg kommer nån annan gång när jag har mindre att göra.
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Stor lillebror och liten hund ;)

2009-12-03 @ 18:43:24
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0