En och en halv förkyld dag kvar!

Hej kompisar. Jag tog visst lite längre uppehåll än jag tänkt mig. Jag har varit så grymt trött sedan förra inlägget så att jag inte har orkat ta tag i att få något skrivet. Men nu så!

Först och främst var förra veckan nästan lika jobbig som jag hade förväntat mig. Det var fruktansvärt kul med så mycket sång, men såhär efteråt känner jag av det. I lördags låg jag i sängen hela dagen för att jag var så trött och dessutom hade huvudvärk. Men luciamorgon gick bra, alla luciagigen också och Globen var helt fantastiskt!

I måndags var jag och handlade julklappar med min lillasyster. Nu har jag bara hennes julklapp kvar att köpa! Det tänker jag göra imorgon, och i samma veva köpa sista delen till min 80-talsoutfit på julfesten i kyrkan på fredag! Knallrosa höga shorts kan jag inte minnas att jag har haft på mig tidigare :)

Igår kväll blev jag förkyld och småsjuk så jag var hemma från skolan större delen av dagen. Jag åkte in till sista lektionen för att vi hade prov. När jag satt där och skrev kände jag verkligen att jag ville hem, så jag tror inte att mitt prov blev riktigt så bra som det skulle kunna ha varit. Jag sa till min lärare att jag hade varit hemma och sjuk så att han skulle ha en anledning om det inte gick så bra. Själv kände jag att det gick helt okej. Sedan åkte jag hem och tittade på Moulin Rouge. Precis när filmen var slut kom Johnny förbi.

Just nu sitter jag och är snuvig. Jag antar att jag klarar av skolan imorgon, men sedan är jag så grymt glad att jag slutar på fredag! Då ska jag hem till Sara och vi ska fixa oss inför julfesten :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0