Baby, it's cold outside

Hur mycket snö kan det seriöst finnas i ett moln? Det snöar fortfarande utanför fönstret! Jag fylls av någon sorts gigantisk glädje när jag ser allt det vita virvla runt där ute :) Det är så här det ska vara.

Idag ska jag in till stan. Jag ska handla de sista julklapparna och ha körövning med Sthlm Voices :) Jag är jättesugen på att gå och titta i affärer, men jag måste hela tiden påminna mig om att det kommer vara så sjukt mycket folk överallt. Min idé är att leta efter en fin nyårsklänning och köpa den på julrean, men jag vet inte om jag kommer ha tid att shoppa något i mellandagarna. På annandagen åker jag, mamma och min lillasyster till mormor och morfar och sover över en natt och sedan ska jag på filmkväll den 28:e och åker till Västerås den 29:e på nyårsläger, och det är där jag vill ha klänningen. Men jag hittar väl något tillfälle :)

För övrigt är det nog rätt bra att jag och lillsyrran tog med oss överdragsbyxor till mamma när vi flyttade igår. Med så här mycket snö är det svårt att motstå att gå ut och rulla runt en stund! Om någon är sugen på att åka pulka med mej efter nyår, hör av er!

Bless// Johanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Åh, ja men absolut! :D Jag blir bara hedrad, hoppas på att få se hur den blir sen :)



(pulka, hemskt gärna!)

2009-12-21 @ 12:42:38
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: Agnes

SERIÖST, jag undrar fortfarande över det där med hur mkt snö som får plats i ett moln xD



Och hej, jag vill gärna åka pulka med dig? (a)

2009-12-27 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0