100 frågor

Jag är inte helt säker på varför jag tycker om dessa frågeformulär, och fråga inte varför jag tror att någon vill läsa vad jag skriver, men jag snor den här av Malin för att jag tyckte att det var kul att läsa om henne :) Dessutom la jag till fråga nr 100. Känn er fria att låna!

1. Fullständigt namn? Johanna Linnea Kuniholm 
2. Exakt ålder? 16 år, 5 månader och 8 dagar
3. Vart bor du? Stockholm
4. Bor tillsammans med? Skilda föräldrar och lillasyster
5. Husdjur? Nada. Allergisk och med allergiska föräldrar
6. Färg på ditt hus? Gult hos pappa och tegel hos mamma
7. När är du född? 21 mars
8. Klass? N1B 09
9. Vilket år tar du studenten? 2012
10. Något jobb? Nej
11. När ska du sova ikväll? Lagom tid, runt 12
13. Duschat idag? Inte än, ska göra det efter träning
14. Kramat någon idag? Inte än :)
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit? Ehh.. frukost
17. Dagens klädsel? Pyjamas, haha
18. Dagens smink? Inget ännu
19. Dagens sötnos? Får man säga det? Johnny, i sånna fall :)
20. Dagens roligaste? Agnes
21. Har du många vänner? Ja, älskar dem allihopa :)
22. Hur många har du kysst? 6 personer om man räknar in dagiskyssar
23. Vem kramade du senast? Sara T
24. Hur många har du haft sex med? 0
25. Hur många har varit otrogna med dig? Med mig: ingen. Mot mig: 1
27. Har du pojk-/flickvän? Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast?  Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Ska äta frukost nu, brb" från Viktor

FAVORIT:
31. Film? Bl. a. WALL-E, Ice Age 2 och Phantom of the Opera
32. Låt? Oj.. I want you back - Jackson 5, Far away - Nickleback, Details in the fabric - Jason Mraz feat. James Morrison
33. Mat? Kyckling
34. Dryck? Äppelcider och mjölk :)
37. Stad? Stockholm och Paris
38. Land? Frankrike
39. Ämne i skolan? Franska och matte
40. År? 2007 var ganska bra pga en fin pojkvän, annars är nog alla mina dagar ganska bra


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Johnny (generad)
42. Gången du spydde? Så pass länge sen så att jag inte minns
44. Gången du grät? Igår kväll
45. Pizzan du åt? Kan ha varit nån gång i veckan
46. Gången du var i göteborg? Ehh.. förra året tror jag
47. Gången du var i stockholm? Igår, om man räknar Stockholm som innanför tullarna
48. Gången du var full? Aldrig
49. Gången du var hög? Hög på kärlek: varje dag. Hög på droger: aldrig
50. Personen som såg dig gråta? Alla ungdomarna i kyrkan igår

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Allergisk, men katt om jag måste välja
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa med familjen eller fina kompisar
54. Tv-spel eller datorspel? Dator
55. Singel eller upptagen? Upptagen :)
56. Lunarstorm, helgon eller playahead? Facebook!!!
57. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad
58. Big brother eller paradise hotel? Har annat för mig än att glo på folk som hånglar och bråkar...
59. Svart hår eller blont? Måste säga blont eftersom jag själv är blond
60. Blåa ögon eller bruna? Alla
61. Choklad eller lakrits? Lakrits
62. Göteborg eller stockholm? Stockholm, såklart
63. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
64. Coca cola eller fanta? Cola
65. Pizza eller kebab? Pizza
66. Randigt eller prickigt? Randigt
67. Älska eller älskas? Älska
68. Leva eller dö? Vad är det för fråga?

ANTAL:
69. Personer du älskar? Runt 13
70. Personer du hatar? 0
71. Personer som sagt jag älskar dig? 5 eller 6
72. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1
73. Glassar du ätit på en dag? Två kanske
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? 2
75. Gånger du haft minnesluckor? 0
76. Piercingar har du? 2 i öronen
77. Personer du saknar just nu? Hela förra 9F plus kanske 4 till
78. Gånger ditt hjärta brustit? 3 kanske
79. Timmar du spenderar vid datorn? Per dag: runt 2 i genomsnitt

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Tänker jag inte säga, men det finns väl 3-4 tänkbara ;)
81. Ska du träffa imorgon: Sara T, kyrkkompisar, Leo
83. Hade du senast en msnkonversation med? Viktor
84. Spelade du tv-spel med senast? Olivia, Marre och Anna
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Säger jag inte
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Viktor (en liiiten pyttesten :P), allmänt dumma människor
87. Förtjänar att dö? Ingen förtjänar väl att dö?
89. Vill du sova brevid inatt? Nån jag kan mysa med

VAD:
90. Gör dig glad? Positiva människor, vänner, musik, dans
91. Gör dig ledsen? Orättvisor, egoistiska människor, saknad
92. Vad vill du helst göra nu? Krama någon
93. Önskar du att du slapp göra? Ha träningsvärk
94. Vill du ha nu? En gitarr
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En fotokurs
96. Längtar du till? Skolan, dansen, kyrkan
97. Tycker du om dina betyg? Jag klagar inte...
98. Ångrar du i ditt liv? Saker som jag sagt utan att tänka
99. Är det bästa som har hänt dig? Kärlek
100. Lyssnar du på just nu? All I ask of you - Soundtracket till filmen Phantom of the Opera

Vissa saker som jag inte har svarat på här kan jag berätta personligen om ni är nyfikna.
Bless// Johanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, vad söta somliga är då ;)



Jag är väldigt nyfiken på en del, promenad snart? :D

2009-08-30 @ 01:14:14
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0