Tjejkväll!!

Just nu sitter jag och fixar en party-spellista på Spotify. Om ungefär en timma kommer Marre, Olivia och Anna hit på tjejkväll :) Det ska bli jättekul! Vi ska titta på film, käka varma mackor och snacks och mysa. Jag funderar på om man kan koppla in datorn till våra högtalare i vardagsrummet... Måste fråga pappa. Som tur är ska han vara borta större delen av kvällen, och min lillasyrra åkte idag iväg på läger. Jag blev faktiskt nästan lite sugen på att åka med själv, men jag är för gammal. Istället träffade jag min kompis Sara. Hon skulle vinka av sina bröder som också skulle på lägret, och sedan skulle hon åka och hjälpa till i kyrkans café vid Mälaren. Jag hade inte så mycket annat att göra, så jag hängde på och jobbade lite :) Det var väldigt kul!

Nu borde jag plocka undan lite innan tjejerna kommer.
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0