So well trained, but so animal

Igår hade jag en grymt härlig eftermiddag och kväll. Jag var med tio kompisar i Rålambshovsparken på en liten grillkväll. Det var jättemysigt! Vi bredde ut filtar på gräset vid badplatsen och hade med oss en engångsgrill och lite grejer att grilla. Jag och Marre kom dit lite senare än alla andra, för jag hade spelat golf mellan två och halv fyra och Marre ville ha någon att åka med. På golfkursen stod vi i gassande solsken och +25 grader och slog iväg golfbollar 100 meter i en och en halv timma. Snacka om att man blir varm av det! Så det första jag gjorde när vi kom till Rålis var att hoppa i vattnet med Noon, Olivia och Max. De andra tyckte att det var kallt, men jag var så varm så att det blev skönt. Efter badet skulle Noon, Olivia och Anna gå och köpa mat, och Anton och Danne försvann med två killar från vår skola och spelade pingis. Kvar på filtarna var jag, Marre, Max och Antonio. Vi hade så sjukt mysigt när vi låg där och pratade och tittade på bilder på Max mobil. När alla kom tillbaka tände vi grillen och grillade och käkade. Jag och Olivia hade med oss marshmallows, och tjejerna hade köpt bacon och paprikor som de la på grillen. Killarna kastade runt en amerikansk fotboll och jag var också med en liten stund. Det var kul, men man fick ont i armen. Runt kvart över nio packade vi ihop våra grejer och gick till tunnelbanan. Jag och Marre skulle hem, men killarna drog till ett internetcafé och Noon och Anna skulle åka dit senare och sedan åka hem till Danne och sova över. Sjukt mysig kväll!

När jag kom hem ringde Leo. Jag pratade i telefon med honom i typ 40 minuter, till klockan halv tolv. Pappa var väl inte överlycklig, men jag hade kul :)

Idag funderar jag på att åka in till stan och gå i second-handaffärer. Vi får se. Pappa, lillsyrran och hennes kompis är ute och springer just nu, men jag kanske åker iväg när de har kommit hem. Det kanske blir lite bilder på second-hand-outfits senare :)
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Trevligt :D

Tackar! :)

2009-08-07 @ 12:22:09
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0