Second hand!

Idag har jag varit på tur i stan. I morse blev jag jättesugen på att åka in och prova second-handkläder, så jag gjorde det. Som jag sagt tidigare tycker jag om att gå ensam på stan. Man kan gå precis vart som helst, precis dit man känner för och stanna så länge som man själv tycker. Jag fotade i spegeln i provhytten med mobilkamera, så bilderna är inte särskilt bra, men det är bättre än långa beskrivningar av plaggen,


Gul klänning och mörkblått skärp, Myrorna


Röd kjol, vit t-shirt, grå kavaj och väska, Myrorna


Blå skjorttopp och bruna chinos, Emmaus


Vit topp med rosa prickar och skärp, Emmaus. Shortsen är mina egna.

Den sista toppen med rosa prickar tyckte jag faktiskt riktigt mycket om! Jag var ganska frestad att köpa den och skärpet, men jag gjorde inte det. Jag är ärligt talat inte säker på att jag skulle ha använt dem så mycket. Vad jag däremot köpte var ansiktsrengöring från The Body Shop.

Imorgon ska jag ha en övernattning hos mig med några tjejkompisar. Jag måste ringa dem snart...
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0