N1B!

Jag har en känsla av att jag har hamnat rätt. Precis där jag vill vara. N1B.

Igår åkte min klass iväg på internat. Det var som ett mini-läger där vi sjöng en massa körsånger. Vi var i skolan till klockan elva, åt lunch och åkte sedan iväg till Graninge stiftsgård på Värmdö. Eller som vi kallade det: "N1B - lost i bushen". Vi övade en hel del sång i den lilla kyrkan, spelade gitarr, badade, åt hur mycket som helst, lekte lekar och satt till slut vid en stor brasa vid stranden till tidigt på morgonen. Jag och några till gick upp och la oss vid halv två, men de sista satt kvar till klockan tre. Vilket betydde att alla var sjukt trötta idag! Idag sjöng vi lite till, åt, sjöng, tog klassfoto och väntade på bussen i skyfall. Jag blev helt dyblöt på tre minuter, och satt och frös i en halvtimma på bussen mot stan. Men det var en så grymt lyckad övernattning! Jag tycker om min nya klass. Det känns jätteskumt att vi bara känt varandra i nio dagar!!! Alla är så glada, öppna och mysiga.

När vi kom tillbaka från Graninge åkte jag till kyrkan och var dansledare för första gången i mitt liv! Det var jättekul! Jag, Sara, Evelina och Amanda hade en grupp på 11 8-9åringar. Sara T höll koll på oss och var DJ :) Vi lärde ut en refräng av "Shackles", och barnen var jätteduktiga!! Nästa onsdag blir det mera dans.

Nu ska jag föna håret och sedan sova.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0