Jippie!!!

Jaaaa! Jag har just kollat på den preliminära intagningen till gymnasiet, och jag har kommit in på Kungsholmen!!!!!!!!!!!!!!!! Tjohoo :D Jag hade nästan 200 poäng över intagningsgränsen, så jag känner mig ganska trygg  med att komma in där "på riktigt" i sommar också!! Nu är jag glad :)

Annars har jag gjort detta idag:





Min balklänning har idag påbörjats! Den övre bilden är fodret och den undre är själva klänningstyget. Färgerna blev lite konstiga på bilderna, de skär sig inte egentligen. Mamma hade konsert idag, så jag sydde allt detta själv på ungefär tre timmar. Instruktionerna är på engelska, så jag gjorde så mycket som jag förstod. Kjolen i den nedre bilden är än så länge halv eftersom jag inte kom så långt att jag kunde sy ihop den :) Jag tror att det kommer bli en jättefin klänning till slut.

Just nu har jag precis flyttat från mamma till pappa. Jag släpar varje vecka på tre proppfulla väskor fram och tillbaka, så jag lovar att det ser ut som att jag flyttar hela huset varje gång :) Nu ska jag packa upp lite och ta det lugnt.
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack, och grattis själv! :D Vilken linje blir det då?

2009-04-20 @ 19:43:33
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0