Irländsk jul...

Idag har jag varit hemma från skolan. Jag mår inte särskilt bra direkt. När jag gick upp ur sängen imorse snurrade världen en smula. Mitt balanssinne var ute och cyklade, och jag var lite illamående. Jag gick upp och la mig igen och sov till 10. Resten av dagen har jag spenderat i soffan. Jag har suttit vid datorn lite, och tittat på "Pongo och de 101 dalmatinerna" :) Jag mår bättre nu, men är fortfarande lite ostadig när jag står upp. Det trycker dessutom lite mot huvudet, men det är inte så mycket.

Jag skulle beskriva mitt tillstånd så här: när jag står upp är det som att jag har lekt Irländsk Jul (även kallat Norsk Fylla) för mycket. Irländsk jul är en lek där man ska sätta en lång pinne i marken, sätta pannan mot änden av pinnen, springa 15 varv runt pinnen och sedan försöka springa 20 meter. Man blir så snurrig att man antingen ramlar eller inte klarar av att springa rakt. Så känner jag mig, fast inte riktigt så snurrig att jag ramlar. Men när jag skulle gå upp och lägga mig igen i morse hade jag lite svårt att gå rakt genom hallen...

Så den här dagen har varit rätt händelselös. Imorgon ska jag till skolan. Vi har fysikprov på morgonen, och jag måste öva med Daniel till soarén.
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch då, krya på dig! :)

2009-04-27 @ 21:40:01
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0