*

Oj, jag sitter fortfarande och lyssnar på samma låt som tidigare. Plötsligt blev jag liksom lite... saknande. Säger man så? I vilket fall som helst saknar jag en person. En som betyder väldigt mycket för mig. En liten kille. Om han vore här nu och han såg det här, skulle han bara le och kyssa mig. Se mig i ögonen och säga att han har saknat mig med. Och jag skulle önska att tiden stod stilla. Ingenting som måste göras, ingen tid som måste passas, ingen person som kommer bli sur på mig för att jag stannar. Jag skulle bara kunna stanna. Bara vila i hans famn och känna hans underbara doft. Få vara totalt lugn. Känna att han älskar mig.

Istället tittar jag upp mot himlen och tackar för att jag får ha någon att sakna. Tackar för att jag har någon som kanske saknar mig med. Tackar för att han där uppe har skapat något så underbart som kärleken.

Tänk vad musik kan göra med känslor. Lyssna på den här låten och läs om texten här ovanför och se om det blir någon skillnad. Det blir det för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0