En kyss, så kan jag sväva

Jag var just inne på Elsas blogg, och läste att hon hade hittat blogglistor på cosmopolitan.se. I vanliga fall läser jag inte sådana tidningar alls, men det här kan ju vara ganska kul :) Om jag läser tidningar över huvud taget blir det korsordstidningar eller ett enstaka nummer av Elle.

Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!


Senaste

Låt du hörde: Broken strings - James Morrison & Nelly Furtado
Film du såg: Oj, typ Matrix Revolutions, tror jag.

Mat du åt: Pizza

Kram: Viktor i kyrkan för en halvtimma sedan

Puss: Säger jag inte, men det hände idag...

Känslan: Glädje

Resa: Tåget hem från skolan?

Glädje: Kompisarna i kyrkan som jag flummade med.

Dröm: Jag gick på högstadiet på Harvard, vi ställde upp i led och jag vinkade till Fille, Emelie och Pellan...

Person du träffade: Sara

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Tobias

Gången du åt 7-eleven korv: Kan jag inte minnas...

Gången du var utomhus: För en halvtimma sedan, när jag gick från bilen till dörren

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Pappas födelsedag

Saken du köpte: Fika i kyrkans café


Allmänt:

Ska bli skoj: Påsklov!

Ska inte bli skoj: Vara utan kompisarna en vecka :)

Sparar till: Kamerautrustning och sommarresa

Pålägg som gäller: Skinkost (obs! inte skinka och ost)

Önskar att jag var bättre på: Instrument

Dagens dryck: Te

Vad saknar du: Min pusskompis ;)

Tre band/artister: Robyn, Red, James Morrison

Vad har du gjort idag: Skolan, Vasaparken med Fabian, kyrkan

Brukar du svära mycket: Nej, aldrig

Hur tidigt stiger du upp: Runt 6.30

På helgerna: Typ 9.30

Vad ska du göra imorgon kväll: Ingen aning, typ titta på tv med mamma och lillsyrran

Hur många timmar sover du per natt: Runt 9

Vem är snyggast i världen: Oj... Just nu är det nog en kille som heter Rickard som jag dansade med igår...

Vad är det för veckodag: Blev just lördag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Resan till Paris och sommarlägret!

Favoritplagg i garderoben just nu: Vit t-shirt från JC med tryck och texten "Music salvation"

Längd: 1,61 m

Vikt: 48 kg

Byter gärna garderob med: Elsa eller någon med stooor garderob

Byxa eller kjol: Byxa, fast jag älskar kjolar också

Senast utlästa bok: "Rävungen" av Torey Hayden

Mitt rum kan beskrivas som: Blått (hos mamma), fullproppat (hos pappa)

Mig själv med tre ord (just nu): Varm, lycklig, kär

Jag tränar: Breakdance

Jag ville bli när jag var liten: Advokat, polis eller pendeltågsförare :)

Så nu vet ni lite mer om mig. Jag känner att jag lämnar ut en hel del om mig själv här, men det är okej. Det bjuder jag på :)
Bless// Johanna 


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Visst gjorde jag :D

Hm, jag har minnen av en liten Johanna som skulle bli polis... har du gett upp den drömmen :o ?

Kram på dig (är du hemma i påsk förresten?)

2009-04-04 @ 14:03:12
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: elin

OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOD

johanna are you back 2gether med duvetvem? GAAAAAAH SÅNT HÄR MÅSTE DU RINGA OCH BERÄTTAAAAAAAA

2009-04-05 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0