Oh my!

Jag börjar bli virrig. Okej, jag har alltid varit lite snurrig och så, men nu börjar det bli seriöst! Jag sitter i mitt rum vid datorn och kan inte komma ihåg om det var jag som tände sänglampan över min säng, eller om det var pappa som kom in och gjorde det. Jag har en ganska stark minnesbild av att pappa var inne i mitt rum, men jag har ingen aning om vem som tände lampan. Det är nästan läskigt att inte minnas...

I vilket fall som helst minns jag vad jag har gjort idag :) Jag blev väckt halv nio av mamma för att hon skulle in till stan och sjunga högmässa, så jag och min lillasyrra var tvugna att åka till pappa för att vi sedan skulle till kyrkan med honom. Jag somnade halv ett igår, så det var jobbigt att gå upp. Eller rättare sagt: jag kom hem tolv igår och gick och la mig direkt. Min kompis Olivia hade en liten födelsedagsfest i Huddinge, och det tar ett tag att komma hem därifrån. Vi hade så galet kul hos henne! Hon var lite nervös när hon kom och mötte oss andra vid tunnelbanan, så hon var jättestirrig och det smittade av sig på oss. Hon hade förberett lite välkomstdrinkar (Pommac), men glömde bort det så vi fick ta dem efter maten istället! Hon är så söt! Sen hade vi lite små tävlingar och såg på skräckfilm. Jag tror inte att det finns något som Olivia älskar så mycket som skräckfilm! Jag har lite svårt för skräck men filmen vi såg var inte så läskig. Den hette "House of Wax" och handlade i princip om ett par galningar som stängde in folk i vax och gjorde vaxdockor av dem. Det äckliga var att de var levande inne i vaxet! Men det var faktiskt inte så läskigt, mer äckligt. Vi sa att vi hellre skulle kalla det en sckräck-thriller än bara skräckis. I vilket fall som helst var det rätt kul att se den.

Men idag har jag varit i kyrkan. Det var läger-eko från sommarlägret med kyrkan så vi träffades och gick upp på estraden och sjöng lite och berättade om vad som hade hänt och tittade på bilder och sånt. Det var jättemysigt. Sedan har jag flyttat grejer från mamma till pappa, och suttit vid datorn. Jag laddade ner och installerade nya versionen av Internet Explorer, vilket tog en timma. Egentligen skulle allt ta cirkus en halvtimma, men jag klantade mig. Medan jag installerade Explorer höll datorn på med andra uppdateringar, och när de var färdiga fick jag frågan om jag ville starta om datorn. Jag tänkte inte efter, och klickade på "ja". Precis efter kom jag på att installationen av Explorer inte var färdig och allt skulle försvinna! Så jag fick göra om alltihopa :) Jag säger ju att jag börjar bli virrig!

Nu ska jag sluta virra runt :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0